رويه هاي ارسال سفارش و بازگردانی سفارش‌ها

 

 

 

رویه‌های ارسال و بازگردانی سفارش‌ها

 

مدت زمان تحویل کالاها: تحویل کالاهای ارسالی از زمان ثبت سفارش بسته به شهر و نشانی مقصد، از 72 ساعت تا یک هفته کاری متغیر است.

هزینه ارسال کالاها: ارسال و تحویل تمامی کالاها در شهر تهران تا داخل آشپزخانه شما کاملا رایگان است. در حال حاضر فروش آنلاین فقط برای شهر تهران امکانپذیر است.

شرایط و هزینه نصب کالاهای نیازمند به نصب: کلیه لوازم خانگی سنگین یا توکار (یخچال‌ها، فریزرها، ساید بای سایدها، فرها، مایکروویوها، ماشین‌های لباسشویی و ظرفشویی، اجاق گازها، کشوهای گرمکن و قهوه‌سازهای توکار) قبل از استفاده بایستی حتما توسط نمایندگی‌های مجاز خدمات پس از فروش نصب و راه اندازی شوند، در غیر اینصورت گارانتی این کالاها از درجه اعتبار ساقط شده و هیچ گونه ادعایی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد. نصب و راه اندازی اولیه تمامی این کالاها توسط خدمات پس از فروش سناپویان در سراسر ایران رایگان است.

احراز هویت خریداران: کالاها تنها به آدرس مشتری درج شده در هنگام ثبت سفارش ارسال شده و به شخص سفارش دهنده در سایت یا نماینده قانونی وی تحویل خواهند شد.

 

شرایط انصراف از خرید کالا

گروه تجاری سناپویان، طبق قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، امکان بازگرداندان کالای دریافتی در صورت انصراف شما از خرید آن کالا را تا 7 روز فراهم نموده است.

در صورت انصراف از خرید کالا، کالای برگشتی بایستی در شرایط بسته بندی اولیه (پلمپ) باشد. بدیهی است که باز شدن بسته بندی کالا (حتی در صورت عدم استفاده از دستگاه) شرایط انصراف از خرید را از بین خواهد برد و گروه تجاری سناپویان هیچ‌گونه مسئولیتی در این قبال نخواهد داشت.

در صورت اتصراف از خرید کالا، از زمان تحویل تنها تا 7 روز کاری فرصت دارید که نسبت به بازگرداندن کالا اقدام نمایید. جهت این کار، بایستی با مرکز خدمات مشتریان گروه تجاری سناپویان به شماره 8529-021 تماس گرفته و مراتب را اطلاع داده تا هماهنگی‌های لازم انجام پذیرد. بدیهی است که پس از گذشت این زمان، گروه تجاری سناپویان هیچ گونه تعهدی در قبال بازپس‌گیری کالای مذکور نخواهد داشت.

طبق قوانین تجارت الکترونیک جمهوری اسلامی ایران، هزینه حمل و نقل کالای بازگشتی در صورت انصراف از خرید، به عهده خریدار محترم خواهد بود. 

 

بازگشت کالا به علت خرابی یا صدمه در هنگام حمل و نقل: در صورت بروز چنین اتفاقی، پس از تماس با نماینده یا تعمیرکار مجاز در شهر یا منطقه مورد نظر شما، کالا را به صورت کامل و با تمامی اقلام همراه و بسته بندی کامل به همراه تاییدیه کتبی نماینده و فاکتور فروش به نشانی تهران – میدان آرژانتین – بلوار بیهقی – خیابان 14 شرقی – پلاک 21 ارسال نموده و مراتب را تلفنی به بخش خدمات پس از فروش ما اطلاع دهید. در این صورت پس از دریافت کالای مرجوعی و تایید خرابی آن توسط کارشناسان خدمات پس از فروش، یک کالای دیگر از همان مدل مجددا برای شما ارسال شده و در صورت عدم موجودی آن کالا، هزینه آن عینا برای شما مسترد شده و برای هماهنگی‌های لازم با شما تماس گرفته خواهد شد. بدیهی است که در صورت تایید خرابی پیش از ارسال یا تحویل، تمامی هزینه‌های حمل و نقل و بازگشت به عهده گروه تجاری سناپویان خواهد بود.