سوالات متداول

پرسش‌های متداول

حساب کاربری

 

1-       چگونه می‌توانم مشخصات کاربری خود را تغییر دهم؟

پاسخ:  شما می‏‌توانید در هر زمان مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی (یا شماره همراه در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه "پروفایل من" به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش "اطلاعات کاربر" امکان "ویرایش اطلاعات" وجود دارد.

 

2-       آیا می‌توانم با شماره موبایلم ثبت نام کنم؟

پاسخ: خیر، شما برای ثبت نام به آدرس ایمیل خود نیاز دارید.

 

3-       چرا با وجود درخواست من برای تغییر رمز حساب کاربری، لینک آن برای من ایمیل نشده است؟

پاسخ:  لطفاً ایمیل‌های اسپم (spam) خود را چک کنید. به ویژه ایمیل‌های ارسال شده به حساب‏‌های کاربری gmail گاهی spam می‌شوند. توجه داشته باشید که link تغییر رمز برای شما ارسال می‏‌شود نه خود رمز.

 

4-        آیا می‌‏توانم به اطلاعات خریدهای قبلی خود دسترسی داشته باشم؟

پاسخ:  برای دسترسی به اطلاعات خریدهای قبلی، باید با حساب کاربری خود وارد شوید، سپس روی گزینه "سفارشات من" کلیک کنید تا سوابق خرید شما نمایش داده ‏شود.

 

ثبت و پیگیری سفارش

 

1-       چگونه مطمئن باشم که پس از خرید، کالا به دست من می‌رسد؟

پاسخ:  علاوه بر سابقه و خوشنامی گروه تجاری سناپویان به عنوان نماینده رسمی توزیع لوازم خانگی بوش در ایران، نماد اعتماد الکترونیکی در این سایت، ضامن اعتبار و قابلیت اطمینان گروه سناپویان است. نماد اعتماد الکترونیکی توسط مرکز توسعه تجارت الکترونیکی وزارت صنعت، معدن و تجارت پس از بررسی فروشگاه اینترنتی و تطابق نحوه عملکرد آن با قوانین، صادر شده و تمامی کسب و کارهای آنلاین دارای ای نماد به صورت مستمر تحت نظارت این سازمان قرار دارند. برای اطمینان بیشتر، می‏‌توانید در صفحه اصلی وبسایت سناپویان با کلیک روی ای نماد از اصل بودن آن اطمینان پیدا کنید.

علاوه بر این، گروه سناپویان با سال‌ها سابقه درخشان و موفق همواره به عنوان یکی از قابل اعتمادترین مجموعه‌های واردکننده و توزیع کننده لوازم خانگی در ایران، نزد نهادهای نظارتی و فعالان بازار لوازم خانگی نامی شناخته شده محسوب می‌شود.

 

2-       آیا برای خرید از سناپویان، حتما باید در سایت عضو باشم؟

پاسخ:  خیر، شما بدون ثبت نام نیز می‌توانید از وبسایت سناپویان خرید کنید اما برای تکمیل خرید بایستی مشخصات کامل، آدرس دقیق پستی، شماره تلفن و آدرس ایمیل خود را وارد نمایید.

 

3-       آیا در تمام ساعات شبانه روز می‌توانم سفارش خود را ثبت کنم؟

پاسخ:  شما در 24 ساعت شبانه روز و 7 روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را ثبت کنید. 

 

4-       آیا می‌‏توانم سفارشم را لغو کنم یا تغییر بدهم؟

پاسخ:  تا پیش از تایید نهایی سفارش و کلیک روی آیکون اتمام خرید شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.

پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. از این مرحله به بعد برای لغو یا تغییر آن، با کارشناسان فروش سناپویان تماس بگیرید.

 

5-       بعد از ثبت سفارش، برای اطمینان از پردازش آن باید با سناپویان تماس بگیرم؟

پاسخ:  خیر، پس از انجام مراحل خرید و ثبت سفارش، پردازش سفارش شما به صورت خودکار از طریق سرویس پیامک یا ایمیل اطلاع‏ رسانی خواهد شد و در صورتی که نیاز باشد کارشناسان فروش ما با شما تماس خواهند گرفت.

 

6-       می‏‌توانم سفارشم را تلفنی ثبت کنم؟

پاسخ:  خیر، سفارش شما تنها باید به صورت اینترنتی ثبت شده و پس از آن می‌توانید برای پیگیری وضعیت سفارش، با کارشناسان فروش ما به شماره 0218529 تماس بگیرید.

 

کالاهای عرضه شده در سناپویان

 

1-      چه کالاهایی بایستی از طرف واحد خدمات مشتریان نصب و راه اندازی شوند؟

پاسخ، کلیه لوازم خانگی سنگین (انواع یخچال‌ها و فریزرهای ایستا و توکار، لباسشویی‌ها و ظرفشویی‌های ایستا و توکار، خشک‌کن‌ها، فرها، مایکروویوها، کشوهای گرمکن، اجاق‌گازهآ، صفحه‌های گاز و برق و قهوه‌سازهای توکار) حتما بایستی توسط نمایندگان خدمات امور مشتریان بوش نصب و راه اندازی شوند، در غیر این صورت گارانتی آنها از درجه اعتبار ساقط بوده و هیچ گونه ادعایی در این خصوص پذیرفته نخواهد شد.

2-      آیا کالاهای که نیاز به نصب و راه اندازی دارند  توسط سناپویان در هنگام تحویل نصب و راه اندازی می‌شوند؟

پاسخ: خیر، پیک تنها مسئول حمل و تحویل کالا تا منزل یا آشپزخانه شما بوده و نصب لوازم خانگی بوش تنها و تنها توسط خدمات پس از فروش انجام می‌پذیرد.

 

3-       برای انتخاب و خرید کالا در سایت نیاز به مشاوره دارم، راهی وجود دارد که در تصمیم‏ گیری به من کمک کند؟

علاوه بر مشخصات فنی محصولات و بررسی تخصصی آنها در سایت سناپویا، کارشناسان فروش ما نیز در ساعات اداری (شنبه‌ تا چهارشنبه از 9 صبح تا 5 بعدازظهر و پنج‌شنبه از 9 صبح تا 1 بعدازظهر) به استثنای جمعه‌ها و تعطیلات رسمی، راهنمای شما خواهند بود.

 

4-       کالاهایی که موجود نیستند، چه زمانی در سایت برای فروش عرضه خواهند شد؟

پاسخ:  گاهی به دلایل مختلف مانند عدم عرضه رسمی و گسترده محصول در ایران، وضعیت برخی از کالاها در وب سایت به "ناموجود" تغییر پیدا می‏‌کند و اعلام زمان دقیق عرضه دوباره آنها ممکن نیست، با این حال ما تلاش می‏‌کنیم تا این کالاها مجدداً در کمترین زمان در وب سایت ارائه شوند.

 

5-      آیا ممکن است کالایی را که سفارش می‏‌دهم موجود نباشد؟

پاسخ:  کالاهای دارای قیمت که در سایت سناپویان با وضعیت "موجود" مشخص شده‌اند، در انبار ما موجود و قابل سفارش گذاری هستند. بنابراین هنگام ثبت سفارش این کالاها نیازی به استعلام موجودی نیست و سفارش در سریع‏‌ترین زمان ممکن پردازش و تحویل خواهد شد. البته احتمال دارد برای برخی از کالاها در صورت ثبت سفارش‏‌ها با تعداد بالا و همزمان، موجودی آن کالا به اتمام برسد. در صورت بروز چنین مواردی، مراتب فورا توسط خدمات مشتریان ما به اطلاع شما خواهد رسید.

 

6-       آیا تعداد خرید از یک کالا محدودیتی دارد؟

پاسخ:  به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادی یک کالا در وبسایت سناپویان وجود ندارد، مگر آنکه به علت محدودیت موجودی آن کالا در انبار، امکان ثبت سفارش بیشتر از تعداد محدودی وجود نداشته باشد.

 

7-        پیش از خرید کالا، چگونه می‏‌توانم از این که کالا ساخت کجاست، مطلع بشوم؟

پاسخ:  لازم به ذکرست که کشور سازنده روی کیفیت کالا تاثیری ندارد و کلیه کالاهای عرضه شده ساخت کارخانه‌های بوش هستند. در ضمن، در قسمت مشخصات فنی مربوط به هر کالا، نام کشور سازنده آن درج شده است.

 

8-       آیا کالاهایی به غیر از لوازم خانگی بوش در وبسایت سناپویان عرضه می‌شوند؟

پاسخ: خیر، گروه تجاری سناپویان به عنوان نماینده رسمی بوش در ایران، تنها به فروش لوازم خانگی ساخت شرکت بوش می‌پردازد.

 

پرداخت

 

1-      مبلغ سفارشم را چگونه می‏‌توانم پرداخت کنم؟

پاسخ:  همگی کاربران ما می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.

برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه روش‌‏های پرداخت مراجعه کنید.

 

2-       ممکن است پرداخت اینترنتی ناموفق باشد، ولی مبلغ از حساب من کم شده باشد؟

پاسخ:  گاهی ممکن است در هنگام پرداخت شبکه بانکی قطع شود و پرداخت ناموفق انجام شود. اما در این مواقع جای نگرانی وجود نداشته زیرا در این حالت معمولاً پول شما در حساب‏‌های میانی بانک است و خود بانک مغایرت‏‌ها را رفع کرده و مبلغ را به صورت خودکار به حساب شما برخواهد گرداند. در صورت عدم بازگشت پول به حساب شما ظرف 72 ساعت، با بانک عامل پرداخت اینترنتی تماس بگیرید تا مغایرت برطرف شود.

 

3-       آیا می‌‏توانم وجه سفارش خود را به صورت اقساطی پرداخت کنم؟

پاسخ:  در حال حاضر چنین امکانی وجود ندارد.

 

4-       آیا پرداخت اینترنتی وجه سفارش در سایت سناپویان امن است؟

پاسخ:  پرداخت اینترنتی در وبسایت سناپویان کاملا امن است. اما بهتر است نه تنها برای خرید از ما که هنگام هرگونه پرداخت اینترنتی برای اطمینان از امنیت پرداخت خود نکته‏‌های زیر را رعایت فرمایید:

  - با مشاهده قسمت آدرس (Address Bar) ، در مرورگر (Browser) وب خود مطمئن شوید از پروتکل امن https به جای پروتکل http استفاده می‏‌شود به عبارت دیگر باید در ابتدای آدرس، https وجود داشته باشد.

  - قبل از ورود اطلاعات از وجود قفل طلائی رنگ در قسمت بالا و سمت راست صفحه مرورگر وب خود مطمئن شوید، در صورت عدم مشاهده این قفل از وارد کردن اطلاعات کارت خود خودداری کنید.

  - برای ورود اطلاعات کارت خود برای امنیت بیشتر حتماً از صفحه کلید مجازی موجود استفاده کنید.

 

ارسال سفارش‌ها

 

1-       هزینه ارسال سفارش چگونه محاسبه می‌شود؟

ارسال تمامی سفارش‌ها در شهر تهران تا داخل آشپزخانه شما کاملا رایگان است.

 

2-      چه مدت طول خواهد کشید تا سفارش به دست من برسد؟

پاسخ: بسته به مسافت و وضعیت موجودی کالا، مدت زمان تحویل آن از 72 ساعت تا یک هفته متغیر خواهد بود.

 

 

گارانتی

 

 

1-      می‏‌توانم کالا را بدون گارانتی آن سفارش بدهم؟

پاسخ: خیر، کالاهای عرضه شده در وبسایت سناپویان تنها با گارانتی اصلی بوش عرضه می‌شوند.

 

 

خدمات پس از فروش

 

1-      اگر کالای ارسال شده با آنچه سفارش داده‌‏ام و یا آنچه در سایت دیده ام مغایرت داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

 

2-      اگر کالای که خریداری کرده‌‏ام، ایراد فنی یا آسیب دیدگی داشت، چه اقدامی باید انجام دهم؟

پاسخ:  با خدمات پس از فروش تماس بگیرید و برای اطلاعات بیشتر از چگونگی و شرایط خدمات پس از فروش به صفحه رویه‌های بازگرداندن کالا مراجعه کنید.

 

قیمت

  

1-      آیا قیمت محصولات در سایت سناپویان به روز هستند؟

پاسخ: بله، تمامی کالاهای عرضه شده در وبسایت سناپویان به نرخ مصوب و رسمی مورد تایید تمامی نمایندگی‌های بوش عرضه شده و همواره برای انطباق  با آخرین وضعیت در حال بازنگری هستند.